CHINA BUSINESS - Ναυτιλία - Κίνα: Πρωτιά στο μεταχειρισμένο τονάζ
NewsletterΑρχείο ΘεμάτωνΠοιοί ΕίμαστεSite MapΕπικοινωνία

Σύνδεσμοι

China Club
 

 
China Club 
Members only
 

Subdreamer Error: The plugin could not be found.

Ημερολόγιο
<< Φεβ 2018 >>
ΚΔΤρΤεΠεΠαΣ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

2/21/2018 Δρώμενα
No Events Found



Οι Κινέζοι αναδεικνύονται οι μεγαλύτεροι αγοραστές μεταχειρισμένου τονάζ από τις αρχές του 2009 και έχουν ήδη ξεπεράσει τους Ελληνες πλοιοκτήτες, σημειώνει, σε δημοσίευμά της, η Lloyds List επικαλούμενη τα τελευταία στοιχεία της Allied Shipbroking.

Εως και την 1η Ιουνίου οι Κινέζοι είχαν αγοράσει συνολικά 72 πλοία, 67 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 5 τάνκερ επενδύοντας κεφάλαια της τάξεως των 800 εκατ. δολ. Στο ίδιο διάστημα οι Ελληνες είχαν αγοράσει 68 πλοία, από τα οποία 51 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, 15 τάνκερ και 2 πλοία μεταφοράς κοντέινερ, επενδύοντας 1 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με στέλεχος της Allied Shipbroking, οι Κινέζοι σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008 αύξησαν κατά 150% τις αγορές πλοίων. Μάλιστα, ενώ αρχικά εστίαζαν τις αγορές τους σε πλοία μεγάλης ηλικίας και μικρής χωρητικότητας, κατάλληλα για το εσωτερικό τους εμπόριο, στη συνέχεια επεκτάθηκαν στις αγορές πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας και μικρότερης ηλικίας.

Αύξηση
Το ίδιο στέλεχος της μεσιτικής εταιρείας παρατηρεί ότι συνολικά οι αγοραπωλησίες πλοίων έχουν αυξηθεί και αυτό αντανακλά τη μεγαλύτερη ευκολία με την οποία οι τράπεζες δίνουν το τελευταίο διάστημα χρηματοδότηση. Δυσκολότερη παραμένει η χρηματοδότηση πλοίων μεγάλης ηλικίας.

Αντίθετα με τις αγοραπωλησίες, συνεχίζεται η «άπνοια» όσον αφορά τις ναυπηγήσεις. Σύμφωνα με την G Moundreas, για 8ο μήνα στη σειρά δεν έχει καταγραφεί ούτε μία νέα παραγγελία για την κατασκευή πλοίου από την πλευρά των Ελλήνων εφοπλιστών. Και πιθανά, σημειώνει στην ανάλυσή της η G Moundreas, αυτό θα ευνοεί την ταχύτερη αποκατάσταση της ισορροπίας μεταξύ αγοράς και ζήτησης στο θαλάσσιο εμπόριο.

Πάντως, εκείνο το οποίο σημειώνεται είναι ότι σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις είναι μειωμένος ο αριθμός των παραγγελιών πλοίων που μέχρι τώρα έχει γίνει γνωστό πως έχουν ακυρωθεί, ενώ η άνοδος της ναυλαγοράς έχει λειτουργήσει αποτρεπτικά για την ακύρωση ορισμένων ναυπηγικών συμβολαίων.

ΠΗΓΗ: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=10677118



« Back

Κυκλοφορίες

Κυκλοφορεί το νέο βιβλίο με τίτλο
"Πώς να κάνετε μπίζνες με την Κίνα"

Πατήστε για περισσότερα...

 

Πατήστε για περισσότερα...

 

 

Μουσική από την Κίνα


Αρχική ΣελίδαΠοιοί ΕίμαστεLegal Notice Site MapΕκθέσειςΒιβλίοΕπικοινωνία




Copyright © 2011, Eurasian Link